Dencon Center kontormøbler

MENU +

Spørgsmål og Svar

Ofte stillede spørgsmål til Dencon Center.
Har du et spørgsmål, der ikke er dækket herunder eller er du i tvivl, så kontakt os venligst på tlf: 86 12 30 40.
Tak for ordren.
 

Hvem og hvad 

Hvem er Dencon Center ?

Dencon Center A/S sælger og markedsfører kvalitets kontormøbler primært til erhverv. Men nu også til private som ønsker en professionel arbejdsplads, og som kan bestille via webshoppen.

Hvad er Dencon Center?

Vi er et autoriseret Dencon Center der forhandler kvalitets kontormøbler, og laver kontorindretning for store som små kontorer, primært i Danmark.

Butik 

Har Dencon Center en butik?

Ja, Dencon Center har administration og kontor i Aarhus. Belliggende Rolighedsvej 36, 8240 Risskov.

Hvornår er der åbent?

Vi har åbent alle hverdage fra 9-16, lørdage lukket.

Kan jeg komme og se møblerne?

Ja. I åbningstiden er alle velkomne til at komme og se vores showroom og få en kop kaffe. Du er også velkommen til en snak om indretning af kontorlokaler eller kontormøbler i det hele taget.

Har Dencon Center showrooms andre steder?

Ja, vi har showrooms i Skive og på Sjælland.

Se dem under Find Butik / showroom

Kontormøbler og bestilling 

Kan private/offentlige/virksomheder bestille?

Ja det er muligt for alle at bestille møbler online, og det er ikke nødvendigt at oprette en konto først.

Der kan betales med Betalingskort, EAN nummer og Firma faktura

Hvor lang er garantien på kontormøblerne?

Der er minimum 2 års garanti på alle vores møbler. Mange af vores producenter yder dog op til 5 års garanti.

Hvordan bestiller jeg kontormøbler?

Det nemmeste er at bestille online, og vi er altid klar til at hjælpe på Chat, mail eller telefon.

Kan jeg bestille montage?

Ja, vi har montører der dækker hele Danmark. Dette bestilles blot sammen med dit møbel, nederst på siden.

Betaling  

Kan jeg betale med kreditkort på nettet eller i butikken?

Ja, der kan betales med Dankort. Vi handler primært med virksomheder og som sådan forløber handlen typisk via faktura. Men der er mulighed for betaling med Dankort, og private kunder skal bruge denne betalingsform.

Hvordan betaler jeg så?

Med Dankort betaling registrerer vi i samarbejde med betalingsportalen Quickpay din ordre og pris. Vi trækker ikke beløbet før ordren er færdigbehandlet og afsendt til kunden. Al betaling via faktura sker ved bank-overførelser. Dette vil klart fremgå af både ordrebekræftelse og faktura.

Hvornår betaler jeg?

Ved betaling med Dankort trækker vi først beløbet, når varen er afsendt fra fabrik. Ved faktura forfalder købesummen til betaling 5 dage efter fakturadato.

Levering 

Kan jeg afhente en bestilt vare hos jer?

Det afhænger af den enkelte vare. Vi har et mindre lager af ofte solgte varer, der kan afhentes, men normalt vil vi sende varen direkte til dig. Kontakt os for at høre nærmere, og vi finder sammen den bedste løsning for dig.

Hvor lang leveringstid er der på kontormøbler fra Dencon Center?

Det afhænger af den enkelte vare. Nogle varegrupper kan afsendes samme dag som ordren behandles. Andre skal først produceres på fabrik. Ved standardvarer kan det ske med kort varsel, mens andre afventer tid i produktionen. På varen fremgår vores forventede leveringstid og kontakt os gerne, hvis der er spørgsmål.

Hvor leveres varen?

Som udgangspunkt leveres varerne med vognmand direkte til virksomhedsadressen. Vi bruger ofte egne biler og montører ved levering til privatadresser og etageejendomme. Du har mulighed for at bestille montage, når bestiller varerne. Hvis du bestiller en montør bliver varerne leveret og samlet lige præcis dér, hvor du vil have dem.

Hvad gør jeg, hvis varerne er beskadiget?

Det er meget vigtigt, at du kontrollerer varerne, når du modtager dem. Kig efter skader på emballagen og noter alle eventuelle fejl på fragtbrevet. Er der den mindste tvivl kan du notere, at varerne modtages med forbehold.

Kan der leveres til ikke brofaste øer?

Ja, det er fragtmanden, som leverer varerne, de kører enten helt til adressen eller til nærmeste havneleje, hvor du kan afhente varen. 

Hvor kan jeg læse mere om levering?

Se på vores handelsbetingelser. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du som altid velkommen til at kontakte os via mail eller telefon.

Jeg var ikke hjemme, da fragtmanden kom med møblerne. Hvad gør jeg?

Kontakt os hurtigst muligt på tlf: 86 12 30 40 så vi kan arrangere en genkørsel. Bemærk, at du kan komme til at betale for denne ekstra kørsel.

Jeg fik ikke alle de varer jeg bestilte. Hvad gør jeg?

Er den manglende vare noteret på fragtbrevet men IKKE leveret, kontakt straks fragtmanden via telefonnummeret på fragtbrevet. Og dernæst ring til os, så den kan efterlyses. Skriv kun under på fragtbrevet, hvis alle varer er med.

Returret 

Returret

For virksomheder der har bestilt og modtaget kontormøbler, er der som udgangspunkt ingen returret. Møblerne er ofte lavet specielt efter anvisning af farve eller størrelse, og ligger normalt ikke på lager.

For private gælder købeloven. Varen må ikke være taget i brug, returneres i samme intakte emballage, specialproducerede vare tages ikke retur.

Kan jeg returnere alle varer?

Det afhænger af, om varen er ubeskadiget og stadig i original emballage. Er der tale om en standardvare, kan den returneres mens en special-bestilling, som er skabt til dig, som udgangspunkt ikke kan returneres. Kontakt os, og så finder vi ud af det hurtigst muligt.